قیمت تور قبرس قیمت تور قبرس
تاریخ : چهار شنبه 26 خرداد 1395
نویسنده : امیر عباس

رستوران سابور :
قیمت تور قبرس با بهرتین شرایط. رستورانی بسیار تزئینی و شیک با دکور فوق العاده با چراغ های رنگی با تراسی بسیار زیبا و چشم نواز در حین غذاخوردن منظره ای زیبا را تماشاگر هستید. در شب هایی از هفته موسیقی زنده در آن برگزار شده که لحطاتی رویایی را برای مهمانان تور قبرس فراهم آورده . دکور مدرن مبلمان و میزهای چرمی شیک آن با داشتن منوی غذایی اسپانیایی و ایتالیایی در مجاورت مسجد سلیمیه واقع شده .

رستوران carnaro:
یکی از رستوران های هتل مالپاس قبرس است که دارای منوی غذایی متنوع دریایی بوده . یکی از اصلی ترین رستوران های تور قبرس مخصوص غذاهای دریایی به شمار رفته که به آن نقطه نهایی غذاهای دریایی گویند.

رستوران Fontana:
یکی از اصلی ترین رستوران های هتل Malpasقبرس با سرو کردن صبحانه، ناهار، شام که برای کلیه گردشگران غذاهای بین المللی و متنوع را فراهم آورده در تور قبرس میتوان با حضور در این رستوران لذت ببرید.

رستوران Piatsa Gourouaki:
بهترین انتخاب برای خوردن غذایی متفاوت با تنوع زیاد در منو و مفصل بودن با قیمت مناسبی که دارد آن را به یکی از بهترین رستوران های قبرس تبدیل کرده به گردشگران توصیه شده که یکبار هم شده غذاهای این رستوران را امتحان کنند بطوریکه این رستوران همیشه شلوغ بوده و از قیمت مناسبی برخوردار است.اگر دوست دارید تا از آخرین اخبار تور لحظه آخری مطلع شوید با ما همراه شوید.

رستوران امبینس:
این رستوران شیک به سمت دریابوده و منظره ای چشم نواز در حین غذا خوردن بوجود می آورد . با ظاهری زیبا در معماری داخلی یکی از زیباترین رستوران های تور لحظه آخری قبرس به شمار رفته که علاوه بر سرویس غذاخوری حمام آفتاب و استخر شنا نیز داشته که به طور رایگان در اختیار مهمانان قرار داده شده . تزئین فوق العاده در غذاها اشتها را دوچندان کرده.

رستوران Dedeman olove tree :
رستوران هتل بوده که به مهمانانی که به تور قبرس شمالی آمده اند سرویس دهی کرده . این رستوران برای مسافرین این هتل با غذاهای محلی با تخصص بالا پذیرایی کرده . کافه ای در کنار این رستوران واقع شده که در کنار استخر است . یکی دیگر از رستوران های این هتل اسنک بار است .

رستوران جاسمین کرت:
این رستوران در هتل جاسمین واقع شده که آماده ی سرویس دهی به گردشگران قیمت تور قبرس شمالی است . منوی غذاهای این رستوران بین المللی و ترکی بوده که یکی از متنوع ترین غذاها را دارا می باشد . برای میل کردن صبحانه نیز میتوان به این رستوران مراجعه کرد.
یکی دیگر از رستوران های این هتل به نام Babacakkaبوده که انواع غذاهای دریایی را سرو کرده . ماهی های تازه از دریای مدیترانه با آشپزی به سبک مدیترانه ای با مزه ی لذیذ آماده ی سرویس دهی به مسافران تور قبرس هستند . ظرفیت این رستوران ۱۰۰ نفره است که در زمستان و تابستان با حضور در هتل جاسمین میتوان به این رستوران دسترسی داشت.

رستوران California snack:
یکی دیگر از رستوران های هتل جاسمین در بخش شمالی است که در کنار استخر منظره ای زیبا را برای خدمات رسانی و مهمانان و گردشگران ایجاد کرده . ظرفیت این رستوران ۷۰ نفر بوده که منوی غذایی ان در فصول تابستان و زمستان متغیر بوده و تنوع بالایی داشته. یک شیرینی فروشی و کافه در کنار این رستوران واقع شده.

رستورانFontana هتل مالپاس :
برای گردشگران تور قبرس شمالی که در هتل مالپاس اتاق رزرو کرده اند میتوانند انواع رستوران های این هتل را که برای مسافران مهیا شده انتخاب کنند. یکی از اصلی ترین رستوران های هتل مالپاس است که در آن غذاهای بین المللی و محلی سرو شده همچنین در منوی آن انواع سالاد و کباب ترکی، سیب زمینی تنوری، پاستا را انتخاب کرد.

رستوران Cornaro:
یکی دیگر از رستوران های هتل مالپاس قبرس است که در فضایی باز و سرپوشیده با شنیدن صدای موج در منظره ای ارام و زیبا میتوان غذا میل کرد . منوی غذایی متنوع دریایی برای گردشگران آماده سرویس دهی بوده . در کنار این رستوران از خدمات ماساژورهای کشور بالی میتوان بهره برد.

رستوران شهر پافوس:
یکی از شهرهای بسیار زیبای قبرس پافوس است که با تنوع غذایی در منوی غذایی رستوران های خود از قبیل دریایی و انواع کباب ها به سرویس دهی مهمانان میپردازد.

رستوران آلاکارته:
یکی از رستوران های سنتی و محلی در فضای سرپوشیده باز زیبا با معماری انگلستان طراحی شده . برای انواع سلیقه ها غذاهای دریایی و محلی ، کباب ها، انواع نوشیدنی ها و دسرها در کنار برنامه هایی سرگرم کننده زنده به مهمانان تور قبرس پذیرایی لازم را فراهم کرده.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید